Købsbetingelser

Købsbetingelser

  1. Generelle oplysninger:

Oluf Bagers Gård ApS
Nørregade 29

5000 Odense C
Danmark
Tlf. +45 64 44 11 00
E-mail: [email protected]
CVR-nummer: 27595742

  1. Bestilling:

Du kan bestille mad ud af huset på www.olufbagersgaard.dk, jf. punktet Mad-ud-af-huset på hjemmesiden.

Alle priser er angivet inklusiv dansk moms medmindre andet er angivet. Ved bestilling og betaling af den bekræftede pris accepterer gæsten nærværende betingelser.

  1. Betaling:

Betalinger hos Oluf Bagers Gård foretages gennem DIBS - Danmarks førende udbyder til håndtering af betalingstransaktioner.

Alle varekøb på www.olufbagersgaard.dk kan betales med kreditkort. Vi modtager Dankort, Visa, Visa Electron, JCB, Mastercard og American Express.

Betaling for varer købt på www.olufbagersgaard.dk sker via online-betaling, medmindre andet er aftalt. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt i forbindelse med din bestilling.
De angivne priser er alle i danske kroner, DKK.

Gebyr for betaling med kreditkort afholdes af Oluf Bagers Gård.

  1. Levering/forsinkelse:

Varer købt på www.olufbagersgaard.dk leveres til modtager efter ønske på ordren eller afhentes på Oluf Bagers Gård.

Bestilling skal foretages senest dagen før kl. 18.00.

Levering/afhentning foregår i tidsrummet kl. 10.00 til kl. 20.00.

Ved ønske om senere bestilling end kl. 18.00, kontaktes Restaurant Oluf Bagers Gård telefonisk for nærmere aftale.

Forsinkelser som skyldes omstændigheder, der kan betegnes som force majeure, hvorved forstås omstændigheder her i landet eller i udlandet, der ligger udenfor selskabets kontrol, hæfter Oluf Bagers Gård ikke for.

  1. Leveringsomkostninger:

0-5 km               kr. 200,-

Såfremt levering skal ske til en adresse udover de 5 km, vil kunden blive kontaktet omkring tillægspris for transport.

  1. Returnering:

Der er ingen fortrydelsesret på forplejning jf. forbrugeraftalelovens paragraf 9, stk. 2.

Er du i tvivl om forretningsbetingelserne eller andet hos Oluf Bagers Gård, er du altid velkommen til at kontakte os.

  1. Reklamationer:

    Ved mangler eller utilfredsstillende forhold bedes gæsten straks give meddelelse herom til Oluf Bagers Gård hurtigst muligt, så forholdet kan bringes i orden.