Hyggelige rammer om jeres bryllup
– midt i Odense
Bryllupsfest i Odense
På Restaurant Oluf Bagers Gård i hjertet af Odense er jeres bryllupsfest i gode hænder og hyggelige rammer med sjæl, historie og atmosfære. Her kan I og jeres gæster sætte jer til bords og fejre jeres store dag, mens I nyder lækker mad og drikke.
Herunder kan I se et priseksempel på en bryllupsfest på Oluf Bagers Gård. Det er blot et eksempel. Fortæl os om jeres ønsker, så bruger vi dem som afsæt.
Send os en forespørgsel – eller ring til os på 64 44 11 00 – og lad os sammen finde ud af, hvordan jeres bryllup skal forløbe. Vi håber, at vi må være med til at gøre middagen og festen til noget helt særligt.
SPISESTUEN
Kapacitet: Op til 68 siddende personer
STALDEN
Kapacitet: Op til 38 siddende personer
MENUER OG DRIKKEVARER M.M.
Oluf Bagers Gårds bryllupspakke 2024
- Reception
- Saltede snacks og grøntsagsstave med dip
- Husets champagne (1 glas)
- Sodavand og fadøl (ad libitum)
- Hjemmelavet bryllupskage
- 3-retters middag i restauranten
- Inkl. hvide duge, servietter og blomster fra vores blomsterbinder
- (Menuen kan evt. udvides med ost eller en mellemret – tilkøb)
- Hertil husets vine tilpasset maden (ad libitum)
- Afsluttes med kaffe/te
- (Hjemmelavet sødt og avec kan tilkøbes)
- Bar med øl, vand, vin og drinks (ad libitum)
- 4 forskellige longdrinks
- Baren lukker kl. 1:30
- Natmad
- Godnat
- Kl. 2.00 siger vi godnat og tak for i dag. Vi må ikke holde åbent længere end til kl. 2.00.
Samlet pris: 1.555 kr. pr. person
Drikkevarer til bryllupsfesten
Vi kan også tilbyde komplette bryllupspakker med drikkevarer ad libitum. Herunder kan I se de individuelle priser på vores drikkevarer.
- Mousserende vin med salte snacks: 75 kr. pr. person
- Champagne med salte snacks: 110 kr. pr. person
- Husets hvid- og rødvin: 325 kr. pr. flaske
- Husets dessertvin: 395 kr. pr. flaske
- Kaffe/te ad libitum: 55 kr. pr. person
- Sodavand: 35 kr. pr. stk.
- Hjemmelavet saft: 55 kr. pr. stk.
- Fadøl (stor): 70 kr. pr. stk.
- Specialøl: 75 kr. pr. stk.
Andet
- Bryllupskage
- Natmad
- Duge: 50 kr. pr. stk.
– Påregn ca. 10-12 duge på et selskab på 40 personer
- Blomsterdekorationer: 350 kr. pr. stk.
– Blomsterne skal bestilles senest 14 dage før festen, hvor I også kan ønske særlige farver
Vilkår
Reservationsgebyr
Reservationsgebyr på 2.500 kr. betales senest 8 dage efter indgåelse af festaftalen. Først herefter er aftalen bindende. Beløbet tilbagebetales ikke i tilfælde af annullering, men vil blive modregnet i den endelige regning for arrangementet.
Varighed
Festens varighed aftales på forhånd med jer.
Søndage
Restauranten har normalt lukket om søndagen, men vi åbner gerne for fester med min. 40 gæster (dvs. at der betales for min. 40 kuverter).
Eneret på lokaler
Ved booking af selskab i STALDEN betales altid for min. 30 kuverter.
Ved booking af selskab i Spisestuen betales altid for min. 45 kuverter.
Børn
Børn under 5 år spiser gratis.
Afbestilling/annullering
Ved afbestilling, annullering eller væsentlig reducering i antallet af gæster umiddelbart før den planlagte arrangementsdato vil følgende afbestillingsgebyr blive opkrævet i forhold til den forventede endelige pris:
- Mindre end 60 dage før: Gebyr svarende til 40 % af den forventede pris
- Mindre end 30 dage før: Gebyr svarende til 75 % af den forventede pris
- Senere end 30 dage før: Afmeldte/udeblevne deltagere faktureres til fuld pris
Afbestillingsgebyret bortfalder, i det tilfælde at den pågældende kapacitet sælges til anden side.
Send forespørgsel
Får du vist fejlmeddelelsen “Invalid CAPCTHA”, skyldes det formentlig, at du ikke har accepteret brugen af cookies på siden. Du kan enten ændre din cookie-accept eller kontakte os på anden vis.